Гарантія і сервіс

Повернути або обміняти товар можна протягом 14 днів після покупки. Це право Вам гарантує Закон "Про захист прав споживача"

Переконайтеся, що:
- товар не використовувався і без слідів використання: відколи, подряпини та потертості.
- товар знаходиться у повній заводській комплектації.
- У товару не порушена заводська упаковка.
- у повному обсязі збережено ярлики та заводські маркування.

Якщо куплений товар не працює, то повернення або обмін буде здійснено виключно за наявності висновку сервісного центру авторизованого офіційним виробником!

На всі сертифіковані товари надається офіційна гарантія від виробника, встановлена останнім.

На неофіційний товар (виробництва Китай) гарантію Вам надає магазин Aquatools.com.ua! Залежно від товару строк гарантії коливається від 14 до 180 днів!

Повернення товару ротягом 14-ти днів від дня купівлі.

  Ч. 1 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» - Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
  Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
  Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

  Тобто, відповідно до вказаної норми покупець може повернути товар або обміняти його на будь-який інший за своїм бажанням лише у випадку, якщо товар не використовувався і не був в експлуатації.
  Якщо покупець купив товар і використав його принаймні хоча б один раз, на товарі видно сліди користування, бруду, або будь яких інших не властивих новій речі властивостей то такий товар вважається бувшим у використанні і не підпадає під норму статті, яка передбачає обмін або повернення товару протягом 14-ти днів. 

   Процедура приймання товару у випадку виникнення гарантійного випадку

  Ч.1 статті 7 Закону України «Про захист прав споживачів» - виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами чи договором.
  Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами чи договором.
  Ч.2 статті 7 Закону України «Про захист прав споживачів» - Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції.
Гарантійні зобов'язання у будь-якому випадку включають також будь-які зобов'язання виробника (виконавця) або продавця, передбачені рекламою.

  Відповідно до вказаної норми, кожен покупець має право звернутися відразу у точку продажу товару або на сервісний центр за для усунення гарантійного випадку. Норми статей, які стосуються гарантійного випадку ніяким чином не відносяться до норми, яка передбачає повернення нового товару протягом 14ти днів за бажанням клієнта, так як при виникненні гарантійного випадку товар заздалегідь вже був у використанні.
 

  Загально прийнята процедура звернення покупця у точку продажу у разі виникнення гарантійного випадку, яка не суперечить Закону України «Про захист прав споживачів»:
1.    Покупець звертається зі скаргою на товар та описує всі особливості гарантійного випадку;
2.    Торгова точка приймає товар, видає покупцеві документ, який підтверджує прийом товару на гарантійний ремонт (зазвичай вказується на товарному чеку або ж на будь-якому іншому розрахунковому документі, який було видано покупцеві при продажу товару);
3.    Торгова точка якомога швидше передає товар до сервісного центру;
4.    Сервісний центр дає свій висновок відносно гарантійного випадку на товар, тобто чи це дійсно гарантійний випадок чи будь яка стороння обставина, яка не відноситься до гарантійного випадку (зазвичай вказано в інструкції по використанню товару) та призвела до поломки товару (наприклад: покупець не ознайомившись з інструкцією по використанню увімкнув електроприлад у розетку не 220В, як зазначено в інструкції, а в 380В);
5.1.     Сервісний центр ремонтує товар і передає на торгову точку для повернення покупую;
5.2.    Сервісний центр дає висновок, чому саме товар не може бути відремонтований;
6.    Товар повертається клієнтові протягом 14ти днів з дня звернення останнього по гарантійному випадку на товар.

Пояснення про неналежну якість товару
  Згідно із законом України «Про захист прав споживачів», належна якість товару, роботи або послуги - властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із споживачем.
  Таким чином, невідповідність умовам договору зі споживачем, вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів для певної категорії продукції, а також виявлення недоліку в товарі означає, що цей товар є продуктом неналежної якості.
  Недоліком, як зазначено в згаданому вище законі, є будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).
Істотним недоліком є недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
 - він взагалі не може бути усунутий;
 - його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
 - він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

В Статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" зазначено:
 "У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 
-    пропорційного зменшення ціни;
-    безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
-    відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
-    розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
-    вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар".

Для застосування цієї статті потрібно шляхом експертизи довести неналежну якість товару. На підтвердження цього необхідно надати офіційний документ (а саме юридично засвідчений висновок експертизи сторонніх осіб, що мають повноваження на її проведення та засвідчення невідповідності).